BEBIS

Idag var jag på koll på MVC. Allt var bra! Magen växer som den ska, bebisens huvud låg nedåt! Den har nog inte fixerat sig ännu men e på G iaf. 
Det är därför jag har ont! För bebisen retar benhinnan där nere så att det gör ont och ilar till ner mot låren. Skönt att det finns förklaringar till nästan allt. :)   Sen lyssnade vi på lillhjärtat och den slog 140 slag per minut. Det känns så skönt efter besöket när man får bekräftat att allt är som det ska. Härligt! Vill att den kommer ut nu..

Blir så kär i bebisar.. Marys baby e sååååå söt! Han heter Theo! Honom skulle jag vilja ta med hem :)  Kan ju inte ta några foton på honom eftersom min kära sambo som är ute och roar sig på Teneriffa har kameran! :P
Men det kommer nog en bild eller två så småningom om Mary o Micke tillåter :)

Jenny och Tony kommer inte förens sent ikväll :(  Jenny jobbade till 17 o så skulle dom åka direkt efter det. Då har jag tid och fixa lite här hemma! :)  Ska bli så kul att dom kommer!

Nu ska jag ta hand om min vovve.. Han sitter här brevid mig.. Har inte känt mig så här uttittad på länge! :D

Puss o Kram på er!

Nu är det kväller och jag måste bara skriva om hur underbara grannar jag har!
Nu på kvällen har jag kämpat och åkt 3 rundor för att hämta sand till våran isbacke som vi har.. Kan lova att det inte är så lätt att skotta och bära tungt när man är gravid.. Det känns!!  Men jag kämpade på med sandhinken och åkte 3 rundor som sagt.. OCH nu sista rundan när jag kommer tillbaka så ser jag två hinkar utanför dörren med sand + att hela uppfarten var sandad!!! Helt underbart!! Jag med mina hormoner fick tårar i ögonen av lycka! Tack Helen!! Helt underbar :) Ska dit och tacka imorgon med en blomma. Så gulligt gjort!

Nu ska jag snart tvätta lite golv :D  pussss

Kommentarer
Postat av: Maia

Men alltså du får ta det lite lugnt m skottandet :-)

2008-12-20 @ 12:19:34
Postat av: tina

Du måste vara rädd om dig Marika, inte släpa massa sand! Tänk på att du har en liten guldklimp i magen!

Sköt om dig! Kram Tina

2008-12-21 @ 19:56:56
URL: http://willesmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0