BEBIS VECKA 31

Bebisen är ca 42 cm lång och väger ca 1800gr. Börjar bli stor nu! :)

Man kan säga att bebisen nästan är färdig utvecklad. Nu är det bara lite mer underhudsfett som måste byggas på.
Bebisen har hår och naglar, allt är färdigt!

Den kissar upp till en halv liter om dagen!! Coolt!

Bebisen fyller upp hela min mage nu.

Jag tycker det är så häftigt!! Jag kan fortfarande inte riktigt förstå att jag har en RIKTIG bebis i min mage. Det är ju helt otroligt!

Liiite nervös inför förlossning om jag ska vara ärlig.. vill inte ha ont! :) Jag skulle helst vilja ha ett schema som berättar exakt vad som kommer att hända med just mig. Så jag vet vad jag ska gå igenom.. Går det att ordna tro? Någon?  ;P

Kommentarer
Postat av: LAACY

joo jag vet! haha men de känns ändå så hemskt haha. Men får ju v¨rladens vbästa belöning så ..

jag är också nervös nu! fytusan! haha but there's no turning back now

2008-12-07 @ 13:09:18
URL: http://mami89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0