BACK IN TOWN..

Tillbaks till fina SNÖIGA Kramfors! Ganska så skönt faktiskt nu när man är hemma.. men jag kunde ha stannat i några dagar till för att få slappa hos nån kompis och inte känna någon stress att man ska till nästa ställe efter den andra.

Nästa gång jag ser Sthlm så har jag nog en bebbe i famnen! Helt sjukt ju.. Men roligt!

Fick en massa saker till babyn av mina vänner och familj. Vi kom hem med mer än dubbelt upp med påsar fulla med baby saker.

TACK NI MINA KÄRA VÄNNER OCH FAMILJ FÖR ALLA SAKER. NI ÄR FÖR SNÄLLA. ÄLSKAR ER! 

Resan var hur lyckad som helst. Det var jätte kul att få se alla.. Hade det bra varje dag fast det var lite stressigt, 

Kändes skönt att få hälsa på mammas grav också.. Tända lite ljus och så.. 

Jag hade det verkligen jätte bra.. Längtar redan till nästa gång vi åker ner. MED BARNVAGN  :D

Det är bara 6 veckor kvar tills det är dags!!! Fattar ni.. Det gör inte jag!.. Spännande. 
Jag blev extra sugen på min bebis när jag fick träffa Milton och Julius och Layla.. Såå gulliga! 

Imorgon är det nyår! Ska supa järnet...  ............ NÄÄÄ  Vi ska ta det lugnt med god middag med Micke o Mary + barnen. Ska bli jätte kul!

Ska ni göra nå kul? 

kramar

Kommentarer
Postat av: Zandra

Hej sötis =)

Hoppas ni haft en bra jul.

Här va vi bara hemma och tog de lugnt, förmodligen blir det samma imorgon...



Ja, 6 veckor kommer nog gå snabbare än de känns nu.



Kram på er alla



Gott slut & Gott nytt

2008-12-30 @ 23:44:30
URL: http://zessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0