10.00

Klockan är 10.00 och jag har duschat, fixat mig lite, ätit frukost,  lämnat in bilen hos BMW för byte av nå olja eller vad det va...  Stor koll på bilar! :P Gick hem med Bozo därifrån på en hääärlig isbana hela vägen hem.. Har liiite ont bäckenet!! Tror att det är för att jag fick spänna mig hela vägen hem för att inte halka.
Tycker det känns skönt att klockan är så lite! Annars hade jag gått upp nu vid den här tiden.. segat halva dagen och inte gjort ett skit! :)

Jag tror att jag ska försöka ringa någon vänlig själ som vill skjussa mig till verkstaden när dom är färdiga med bilen..? Den vänliga själen är Mary. :) Det var gulligt av  henne! Slipper jag gå tillbaka på isbanan med min onda kropp :)

Matte har ringt varje dag och berättat att dom har det bra och att det är varmt på dagarna, att de legat i havet halva dagen, ätit gott o så. Ryser av bara tanken.. Tänk vad härligt o få känna den där värmen och gå med linne och svettas! Åååååh villvillvill...  Så nära men ändå så långt bort... :)
Saknar honom såååååå mycket! <3  Om jag fick bestämma så skulle dom få avsluta sin lilla semester nu och komma hem till härliga Sverige OCH MIG istället..... :P

Ska gå o tvätta lite nu.. weee........................

Kommentarer
Postat av: tina

Hej Marika!

Hoppas allt är bra med dig o din lilla bebis...

Ja, jag jobbar bara på nätterna, inne på mitt sextonde år på natten.

Sköt om dig o magen. Passar på att önska dig en riktigt GOD JUL också, du kan väl hälsa med en kram till Raimo!

kramar Tina

2008-12-17 @ 16:00:08
URL: http://willesmorsa.blogg.se/
Postat av: Maia

Men visst kommer du hit?! När? Kraaam

2008-12-18 @ 07:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0