Vandring i "stan"

Hej hej! Idag har det vart en soft dag.. Vart o kollat affärerna här i Kramfors.. Det finns faktiskt lite fynd här o där..  Självklart en runda till på Dollar.. hehe Miretta köpte såå snygga tavlor.. tänker köpa en av dom när jag får min lön..
Dom som är märkta med ett rött kryss är inköpta :)

Dom va jätte fina.                                     Denna tänkte jag sen..
                                    

Sen var vi även o hälsa på Johanna på Life..  En hälsokost affär..


Miretta köpte någon slags massage grej.. en rund "sten" som man håller i o så masserar man med den.. Den var jätte skön! Ska oxå inhandlas.. Mycket som ska handlas när lönen kommer! :)

Hemma sen gjorde vi god middag med kött, ris svampsås o sallad..
sen vart det soffläge o lite smått o gott på Xboxen.. 

Imorgonbitti ska Miretta hem.. Hon åker 8.. Tidigt! Men då kan man sova bort tiden kanske?  Lite tråkigt är det att hon åker.. men vi ses väl snart igen.

Imorgon vid ca 14 kommer det fin besök.. Viktoria o Daniel! :)  Vi fixar middag dom fixar desserten.. Ska bli kul. Dricka lite gott o snacka skit.. Sånt e kul.. hehe

Ska lägga mig nu så jag kommer upp imorgon när mirre ska hem.. Gonatt mamma o gonatt alla andra! kraam
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0