VALBORGSMÄSSOAFTON

Tror jag börjar bli lite vuxen o mogen...... Känner inte den där paniken.. Måste festa, måste gå ut, vad ska vi göra? Det e så skönt! Jag känner mig jätte nöjd med några vänner på hemmaplan med dricka o mat : ) Roligare så än att vara dyngpackad någonstans o ha ångest dagen efter.. Fyy va skönt o va utan  den där känslan som man hade förr!

Helt underbart att det redan e onsdag och ledig ända fram till på måndag!
 
Tycker att tiden går lite för fort nu faktiskt.. Att de e Maj..Redan!  Min semester börjar snart.. Helt sjukt!
Men de e skönt att det e ljust på kvällarna nu.. Mysigt!

Idag e de titta på brasa o grilla som gäller : )
Viktoria o Daniel kommer till oss ikväll. Vi ska kolla in den stora brasan o sen ska vi hem till oss o grilla. Mysigt!

Jag vet inte så mycket mer om kvällen.. Vi får se vad som händer!

MÅSTE GÖRA:
♦ Systemet. ÖPPET 10-18
♦ Handla den mat som fattas till ikväll.

Kan ta lite bilder från kvällen om jag kommer ihåg! .


Kommentarer
Postat av: lie

Trevlig Valborg!

2008-04-30 @ 13:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0