sol sol o sol

Jätte skönt med sol! :) Man blir så mycket lyckligare när det är sol o man blir piggare..

Imorse hade jag en annorlunda väckarklocka.. polissirener..  Först fattade jag ingenting o blev nästan sur för att Matte inte stängt av sin väckarklocka när han klev upp.. men sen fattade jag när jag tittade ut.. hehe Vart lite hetsigt..

Man får så mycket ideér för gården osv. längtar till man får påta lite o låtsas se kunnig ut med det man gör.. :) Ska försöka mig på att göra nya rabatter m.m  Visst låter det såå mig??  ;P

Matte e duktig.. Han har krattat och slängt saker från tomten o nu håller han på och planerar ritningar till en carport och en altan ovanpå. Hoppas att det blir av någongång oxå.. allt ska ju kosta så jävligt oxå! Vi får väl se va summan hamnar på.. spännande! Skulle  vara kul o ha det gjort i sommar :) man kan ju alltid drömma!

Nu e jag på jobbet o jobbar 12-22. Känns ok! E ju ledig imorgon! wee härligt


Vi var aldrig på utvecklingssamtalet för Joakim.. Han är sjuk stackarn.  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0