SHOPPING

Åå de e så mycket som jag vill göra nu när jag får lön! Ska skriva några punkter så får vi se...


* Klippa o färga håret..
* Shoppa kläder....♥
* Skor!
* Den där massagekulan :)
* Blommor till trädgården.♥
* Köpa en cykel......
* Prydnads saker.. ♥
* Hygienartiklar m.m ♥
* Sthlms resa..
* m.m kan fortsätta hur långt som helst..




Ska försöka få ihop det på någe sätt.. :)

Igår var en skön dag.. Inge stress.. Hälsade på Johanna på Life och grattade henne på födelsedagen!

GRATTIS JOHANNA!! Tänker inte skriva hur gammal du blev igår.. bara för att jag e så snäll! ;P

På kvällen var jag o fikade tårta hemma hos henne med en massa folk.. Matte låg hemma i soffan o sov under den tiden.. Sjuk fortfarande! Inge kul.. PUSS

Kommentarer
Postat av: mickis

jag då?! jag fyller år 24 april!

2010-09-04 @ 19:30:55
URL: http://kickmicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0