På jobbet igen....

Så var helgen över och en ny vecka e på G..
Igår var nog den segaste dagen på lääänge... Kom till jobbet 10.00.. fick reda på att 11414 ligger helt nere.. Så vi kunde inte arbeta förens problemet var löst.. KLOCKAN 19!! var problemet löst!! Vi fick inte gå ifrån jobbet heller för att ifall de skulle sättas igång så skulle de bli tryck från sveriges befolkning som ville polisen något.. Så de var bara o sitta på arslet o vänta o vänta..! Höll på o bli galen.. Rastlös och uttråkad.. Ingen internet fanns heller! Tvn fick bli våran vän :) Vi satt och fikade snacka skit o höll på somna flera gånger i soffan.. hehe

Men nu e de löst iaf.. o vi får jobba på som vanligt!

Själv har jag precis haft en halvtimmes lunch.. stressigt! Måste ju ut med Bozo oxå.. Han e så gullig! Idag så har vi soligt o varmt, så bossemannen vill inte riktigt gå in.. Han står med huvudet upp mot solen o blundar o ibland så tar han e tugga från nån god snöhög.. de ser helt sjukt ut! Han gillar solen och så nått svalkande till helt enkelt :)
Sen vet han mina rutiner så han vill ju inte gå in för att han vet att jag kommer att åka så fort han e inne.. O när jag stänger dörren så tittar han på mig med sina fiiina ledsna ögon och blir jätte låg med hängande huvud.. typ som att "jaja lämna mig du bara.. skit i lilla mig du"
men tyvärr e de bara o ignorera o gå.. :(


Igår så ringde min älskade Liz! Guu va jag saknar den människan.. Hon e den sjukaste människan jag mött i ett par skor! Vi har alltid roligt ihop.. Vi lixom konektar med den sjuka humorn OCH den riktigt sjuka humorn! Vi skrattar åt sånt man inte får skratta åt och det ingen annan skulle skratta åt.. Hon e min bästaste syster!! Älskar dig! Vill o MÅSTE träffa dig snart.. innan jag saknar ihjäl mig.
Ska sätta in en bild på henne när jag kommer hem.
kram på er!

Min kära vän, syster o mongovän... :P
liss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0