Måndag.. igen?

Det känns som det var måndag igår eftersom jag fick jobba igår.. Trött e man!

Längtar tills imorgon.. då börjar jag 12.. då får jag sooova ut! Ska bli skönt.. Sen e jag ledig onsdagen.. åå va härligt! Synd bara att man inte fått någon lön då.. På fredag kan man börja leva normalt igen!

Idag ringde min far till mig o berättade att han har haft inbrott i sin bil.. Tråkigt!
De hade stulit cd:n och en sån där högtalare till mobilen bluetooth grej som man kan ha i bilen.. Min gamla julklapp till honom som jag köpt för något år sen.. de va inte lite pengar den kosta... Så trist!
Stackars pappa.. Han lät så ledsen.. <3

Idag ska jag på utvecklingssamtal med matte och joakims mamma på skolan.. ska bli intressant o se vad dom har o säga.

Jag sitter o funderar på en liten tripp till sthlm snart.. måste få min lilla dos! Känns som det va alldeles för länge sen jag var där.

Skriver senare.. hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0