Längtar..

tills imorgon! Då e jag leeedig i hela 4 dagar! Guu va skönt o få sova ut.. Imorgon kommer min kära syster oxå. Då vet jag en som kommer bli glad.. Bossemannen! Ska sätta in en bild på syster när jag kommer hem.

Mirre med några veckor gammal Bozo.
 

Imorgonbitti får jag tyvärr inte sova.....................
Joakim ska ta hem sina klasskamrater på fika, så att dom får se hur Joakim bor. Tydligen en liten tradition som dom brukar ha i klassen. De funkar eftersom dom bara är 6 st i klassen Joakim går i.
Så det blir kanske glass, kakor, bullar och frukt imorgonbitti vid 9.. :)


Sen klockan 12.00 imorgon ska jag till jobbet fast jag e ledig.. först ska vi på PKC gå äta lunch på Gladan sen ska vi träffa en journalist och berätta om våran situation på jobbet. Kan ju bli intresant...

Hoppas det blir en fin dag imorgon! Vill ha lite sol så man känner sig pigg o glad..

Här e en wetlook bild från imorse hehe

Kommentarer
Postat av: yasmine

Hoppas det var okej att jag länkade till dig med :)

2008-04-16 @ 13:10:57
URL: http://yasminejansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0