Jobbe..

Tillbaks till jobbet igen.. Jobbar helgen. Jag jobbar 1 helg varje månad. Helt ok faktiskt.. Då kan man jobba sådär långa pass som jag har idag tex. 12-22.30 för då jobbar jag in en massa timmar så jag kan va ledig någon dag under veckan. Jätte skönt faktiskt!
Som nästa vecka e jag ledig ons,tors,fre och lördag! såå skönt!

Men som tur är så har jag ett arbete som jag tycker e kul o intressant.
För dom som inte vet så jobbar jag på 11414 och tar emot anmälningar. Ett spännande och lärorikt arbete.

Det som är tråkigt med mitt arbete är att det måste läggas ned i Kramfors för att öppnas i Norrbotten. Vi alla blir då arbetslösa.. OM inte rikspolisstyrelsen kan komma på nått nytt till oss här i Kramfors. Vilket vi alla väntar svar på. Hoppas vi får stanna kvar... Man kan ju alltid hoppas! :)
Håll tummarna!!

Måste oxå bara tillägga om hur dålig jag e...
Viktoria som bodde i Orminge och flyttade till Sollefteå för typ ett år sen.. Då tänkte vi "Guu va kul då kan vi ju ses o fika! Nu e vi ju jätte nära varann.." mm bara det att vi har träffats EN GÅNG efter de hon flyttade upp.. Så jääävla dåliga båda två! Men som sagt vi har o göra båda två.. med hus, hund o jobb.. men tycker ändå vi dåliga!
Så nästa helg kommer Viktoria och Daniel upp o umgås på lör. Ska bli kul o höra hur dom har haft det. :)

Sen måste jag oxå tillägga om min Bozo!
Vet ni att på bara några gånger under två dagar så lärde jag Bozo att rulla runt OCH när jag pekar med fingrarna som en pikka och säger PANG så lägger han sig ner på rygg och döör hehe Så jäävla söt! Blir så imponerad att han lär sig så fort! Har aldrig övat något sådant förr.. och nu när vi fick se att brorsan Milo kunde dö så skulle jag bara testa för skoj skull och han bara kunde! Jätte duktig vovve.. :) love mammas bästaste..

Bozo skjuten ;)


Kommentarer
Postat av: Matte

jag älskar dig..! :)

2008-04-12 @ 22:40:21
URL: http://bozo.pjx-radio.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0