I farten..

Idag har det varit full fart fram tills nu.. ca18.00
Började morgonen med att åka till Joakims ridskola.. Fick med mig Miretta oxå :)
Joakim var jätte duktig på att rida. Lilla han på en så stor häst.. lite scary.. men för honom var det som ingenting spec.. Han är en van cowboy... : ))

Joakim o Hästen..


Efter det så åkte vi o handlade lite lunch o middag .. Det vart Chili con carne till lunch och till middag Mirettas egna ihopkok av bulgur som var jätte god och Mattes grillade lax och min goda sallad. As gott!

Innan middagen var vi på Dollar oxå.. mirre shoppade loss lite på en fin tavla, strumpor, plåtter och lite annat smått o gott! Det finns faktiskt riktiga fynd där ibland.. Tycker om den affären :)

Sen en rolig händelse! Hanna kom förbi på en fika idag! Inte så vanligt direkt.. hehe Hon skulle hämta sin bil härifrån.. den pajade sist hon var här för några veckor sen.. Då fick hon lämna den här.. Vilket jag tyckte var en jätte bra ide´.. Då vet jag ju att hon måste komma upp snart igen för att hämta bilen! :)
Vi hade mysigt i soffan med kaffe o thé... o en massa skitsnack! hehe
Vi bor inte heller sådär jätte långt ifrån varann egentligen.. Hon bor i Gävle...ca 30 mil bort.
Det var iaf JÄTTE kul att få träffa henne! Kraaaam

Mys-björn..


Dax o sova! Gonatt o så kan jag ju faktiskt skriva Gonatt mamma.. (brukar alltid säga det innan jag går o lägger mig annars)
Älskar dig mamma! Hyvää Yötä..

En sak till bara..   Ett till vårtecken!

Kommentarer
Postat av: yasmine

Jag älskar oxå dollar, hihi :)

2008-04-18 @ 22:46:49
URL: http://yasminejansson.blogg.se
Postat av: Marika

Du ska se tavlorna mirre köpte! Jätte fina.. ska visa.. men imorgon! :) Kraam

2008-04-18 @ 23:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0