Helgen över...

Helgen e över.. trist! Men jag har en ganska skön vecka framför mig ändå.. Jobbar mån,tis o ons sen e jag ledig fram till på mån! O då börjar jag 12! Skööönt :)

Gårdagen  var  vi i Sundsvall o shoppa.. De e ju så kul!
Hittade byxor, tröja o underkläder, hårgrejer, sen handlade vi massor av saker till trädgården! Massa olika frön, jord i alla dess slag , gräsfrön till utbyggnaden på tomten, en trägrej så ärtorna har nått o klättra i.. tomatplanter o sist men inte minst.. små skyltar som man kan sätta ute i våran lilla trädgård uppe i slänten :)

 

Efter sundsvall så var vi o grillade hemms hos Micke o Mary. De va trevligt o gott! :)

Idag har jag o Matte vart händiga : )  Vi har vart ute o fixat på tomten hela dagen. Vi har krattat, eldat löv o jag har gjort små rabatter uppe på slänten.

Här e konstverken.. de e bara blommorna som fattas..
image39

Det har vart en rolig dag ute :)   Man blir så slut bara efter all frisk luft :P

Sen kom Joakim idag oxå. Vi kastade kottar o pinnar i elden en stund o sen gick vi in o kollade på film.. skönt o ta de lugnt.


Kommentarer
Postat av: Matte

Gud va fint du gör :)

2008-04-29 @ 09:26:54
Postat av: Anonym

Desamma muppo :P

2008-04-29 @ 09:34:56
Postat av: Sophie

det blir jätte fint :) kom hit å fixa lite på min balkong tack, hehe

2008-05-03 @ 13:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0