SNÖÖÖ

Länge sen man såg så här mycket snö i sthlm! Norrland släng dig väggen :P
 
Kaos överallt inga bussar eller tåg. Jag har ingen bil för tillfället heller.. Spännande dag o ta sig hem från jobbet. Men jag kom hem till slut! Tack vare en vänlig själ på jobbet :) Har fått skjuss två dagar till jobbet också! Tur! :)
Tacksam
 
Det va en spännande morgon när vi va ute 06.20.. vi kom knappt ut från porten FAST snöovädret inte ens börjat riktigt. Försökte dra Nikko i pulkan men det gick inte.. Inte plogat o bara en väg med massa snö. Men Nikko överlycklig över all denna snö.
 
När jag hämtade honom från dagis så blev han först helt chockad när han inte fick upp dörren riktigt när vi skulle ut o såg ut som ett frågetecken när han väl såg ALL snö :D Dom har inte vart ute idag pga av snöstormen. Men ååh va glad han va hela vägen hem. Vi stannade ute en stund o laja i den höga snön o gångar som vi gick i.
- Jag har aldrig sett så här mycket snö mamma... Har du? :D
Gulli
 
Utanför vår port
 
Djupsnö
 
 
Min smarta son :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0