Life

is good :D
 
En bra o händelserik dag.
 
Lämnade Nikko hos Maia o pojkarna. Nikko jätte glad!
Tog bussen tillbaka hem.. hade ett mission.. skotta fram bilen o köra den till Forum för att byta till vinterdäck! Äntligen! Åka buss e jätte smidigt men usch va mycket enklare det är med bil.
Det får va bra nu med bussåkandet!
 
 
Guldhönan idag går till Martina som kom o hjälpte mig och vågade sig in i bilen med mig mot forum haha♥
 
Men som den grymma föraren jag är gick det som en dans! Vi garvade lite i kurvorna då jag satte på varningsblinkerserna. Inte ett enda finger fick vi som sagt! :D
 
Min älskade bettan.. Blixten, Röda faran Kärt barn har många namn. Hon har inte vart i gång på över en vecka men hon gick igång på första försöket! Otroligt! ♥ Kommer sakna henne..
 
Min kväll kunde inte blivit bättre! Kärleksfullt.. Men den kunde ju ha varit lite längre :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0