Tv..

Tacka vet jag min TV


Just nu visar den DH.. Den bästa serien!! :D

Ser att det e så många som har börjat julpynta. Stjärnor o stakar i fönstret. Blir sugen jag med. Måste bara hitta tiden o orken. Inte så barra när man har 70 saker o göra o tänka på. Men ska nog ta upp dom till lägenheten imorgon. Älskar att pynta! Nikko kommer också att älska det! Längtar till julafton o få se Nikko träffa tomten igen :)  Han tjatar var o varannan dag om att träffa ukki Harri o Miretta på julafton då tomten kommer. Alla ska få julklappar o tomten ska få en kram :) Längtar även att få ge honom den STOORA julklappen :) Se hans min när han ser vad det är ♥
Älskar julen trotts att det alltid fattas nån.. Min kära mamma. Men vi har fått fina jular utan henne med. Speciellt nu när Nikko finns ♥

Ska hänga tvätt, plocka lite o ta en dusch. Haka? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0