Läskigt

..hur sjuka människor det finns där ute.. Blir mörkrädd!

Tex folk som lever dubbel liv.. Tänker inte nämna några namn så va inte orolig! Det är tur att jag har hjärna och vet hur spelet går till så varningsklockorna ringde tidigt. Hade han mer som tidsfördriv om jag ska vara helt ärlig.

Får reda på att han är gift och har barn.. Undra hur det skulle gå när jag o Nikko skulle flytta hem till honom? Han som nämde det vid ett tillfälle. Vilken stor familj vi skulle bli :P Riktigt sjukt.. !!  Hmm undra vad hans fru skulle säga om hon visste att vi träffades förra sommaren i sthlm? Att vi hade tät telefonkontakt  sms till o från, fram till inte för så länge sen. Så mycket mer som har sagts från denna sjuka människa.

Tur att jag inte har lagt ner nån tid eller känslor för den karln! Blir bara rädd hur folk fungerar.. + att han har barn!
Sjuka sjuka människa.. Snälla sök hjälp.. om inte annat för ditt barn skull.

Psykona e överallt!

Kommentarer
Postat av: lillemor

va! sjukt, vilket idiot! hoppas att får vad han förtjänar! han råkar inte bo i sollefteå å vara kring 45 år???? finns en sån typ där...

2011-12-17 @ 15:31:32
Postat av: Marika

Nää han bor i sthlm.. Ja klart att det kommer o biter han i arslet en dag! Allt kommer tillbaka! Dom får vad dom förtjänar.. Har ett praktexempel jag med :P

2011-12-17 @ 22:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0