Jaha

Mina möbler försvinner en efter en. Skönt o slippa kånka på allt sen när flytten blir av. Idag sålde jag en till möbel! Skööönt :)

Längtar fortfarande sjukt mycket till flytten. Overkligt! Efter 7-8 år är det fan dags o åka hem! Mycket o stå i bara. Men det mesta flyter på :)

Ångestbubblan över Nikko o flytten ligger kvar.. Vet att det kommer att gå bra och han inte lider av detta MEEN Kommer att bli jobbigt o göra ont i hjärtat när han frågar när vi ska åka hem o fråga efter sina dagiskompisar o så i början. Men som min syster sa.. Mår du dåligt över att du bytt dagis eller flyttat när du va liten? Nää såklart inte. Vet att han kommer att få massa nya kompisar och han kommer ha familj, släkt o vänner runt omkring! Han kommer va trygg :) Bara mitt hjärta som kanske e lite mesigt... Kan inte hjälpa det. Vill att min baby ska ha det bäst. Vill skydda han från allt jobbigt men jag vet att jag nu gör en bra grej för oss. Vi kommer bli hela! ♥

Tycker att det ska bli helg igen.. Hade en så bra helg! Nikko snickra och hjälpte Rickard o bygga koja :) Nikko var ute i nån timme med honom och hjälpte till. Han va så glad o mallig med sin hammare :D



Den kvällen avslutades bäst också!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0