Ja´

fick det bäst ja´.. Va det en norrlänning som sa

JAG fick det bäst!
:)

Idag har vi varit hundvakt.. Åååå vad jag saknar min pälskling! Fick känslan tillbaka av att ha en hund vid sin sida.
Hoppas bara att han har det bra.. Vill inte veta så mycket.. JA för min skull! Tänker på han nästan dagligen har en rottis som e så sjukt lik Bozo som bor granne. Svårt o låta bli o sakna sin första "bebis" o undra.

Senare var vi barnvakt också, Theodor :) Nikko o han lekte o bada, hade kul tillsammans för en gång skull! Annars brukar det va tjaffs om samma leksak osv :) Jätte skönt!

Lite kvällsmys blev det med och ett glas vin :)

“What day is it?" asked Pooh
"It's today", squeaked Piglet
"My favorite day", said Pooh


Nu tackar jag för mig.
gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0