Hääng...

... MED!

La ut min lilla fina soffa på Blocket igår.. endast för att jag tänkte att det kan ta lång tid innan man får den såld. Tänkte att jag testar! Mmm...

Idag ringde först en man som kom o titta på den nu under kvällen. Han tjatade om att han var så kort o ville ha en liten soffa. Min e liten om man jämför med andra divan soffer! Så han höll på o mäta djup o provsatt o sa "kolla! Bena bara hänger o dinglar. Den e för djup. Jag måste passa. ................................... ?!  Jaja men han tog den inte iaf.

Efter en halvtimme ringer en tjej, hon kommer säger ooj.. den e perfekt! Jag tar den!

Tack ska du ha pannkaka hej!
Utan soffa nu i 2 månader.. Men det har mamman löst det fint sörru.

Titta! :P

Kommentarer
Postat av: Diza

Du är sÅ duktig å smart Marika!

2011-11-19 @ 07:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0