Endast..

tomten e vaken..

Mycket tomteprat blir det här hemma. Uuulafton då komma tomten uulklappar.. Ukki få en, ettan får en harri får en o mamma osså en! Först snöö uulafton sen komma tomten mamma! Tomten ser mig mamma.. Dom meningarna hör jag 70 ggr :)

Efter middagen gick jag o Nikko ut till förrådet för att hämta in tomtelådorna". Varendaste tomte skulle vi kolla på :) Så..

Julbelysning på ballen o en hög med tomtar i hallen

En av högarna..

:)

Blir till att pynta upp mer imorgon.. Blev så sent o jag vill att Nikko ska hjälpa till o göra små landskap till våra tomtar. Roligare då!

Fick ett trevligt mail idag från Skatteverket i sthlm! Videokonferens intervju.. Kan bli spännande! haha Tror att jag ska sjunga en sång för dom först o främst.. Sen kanske dra en dans o så med.. :P Nää men håll tummarna gott folk!

Nu sova för att vara lite piggare på jobbet imorgon än vad jag var idag. Fyyy va trött jag va. Mådde illa för att jag va så trött.

På fredagmorgon åker hela vår avdelning på en liten tripp :) Kontorsdagen kallar dom det för. Ska bli kul. Blir ingen övernattning för min del.. Ingen som kan ha Nikko över natten. Men snälla Diana ställer upp o hämtar honom från dagis o har han tills jag kommer hem :) Tack! ♥

Diana e en klippa när det gäller att ställa upp med Nikko :)
Fick tom. åka o handla själv häromdagen! Rätt så skönt! Underbart :)
Tack igen!

Blir lite fredagsmys också
:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0