Stark

Fy vad jag e stark :)  Starkare än er alla tillsammans! :P

Mina bästa dagar har jag med min Nikko. Han gör mig så lycklig så att det är helt sjukt. Jag vill bara äta upp honom. Visst e han en "pain in the ass" ibland men det går snabbt över och det blir skratt o mys för hela slanten.

Idag har vi haft en helt underbar dag igen.. Kan inte bli något annat med två så underbara personer hehe
Det har vart mycket skratt och bus. Han charmar alla som är runt omkring honom. Han har kommit på att man kan få andra att skratta.. Spex spex :D

Vi åt på Frasses idag och Nikko tröck i sig hela hamburgaren+lite pommes. En herre som gick förbi oss frågade "vart ska den där hamburgaren få plats?" Nikko tittade på honom och började käka.. tugga efter tugga.. han åt upp den nöjt! :)
Han börjar bli så stor min kille :)

 

Efter maten var vi ute och lekte en stund sen var det tack o gonatt

Titta hur sötingen ligger..

Puss till er söta.. Ni andra ff:are bryr jag mig inte om haha


Kommentarer
Postat av: Sabina

Ja vad trodde du gubbe?! Tänkte säkert Nikko, haha =)

2010-06-18 @ 09:40:12
URL: http://misssabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0