Stadsfesten..

Är över.. Det har vart party party både Fre-Lör. Har haft det mysigt hemma hos LoD båda dagarn :D Alltid lika kul!

Igår så kom jag inte ut förens vid 15.. Helt seg men det tog inte lång tid förens man var pået igen :D

Det bjöds på det ena efter det andra.. Hot shots, baja päron, spret m.m Helt galet!

Ute träffade man mycket folk o alla var glada o på partyhumör. Så det ska vara :)

Fick även se Nationalteatern vilket var mysigt


Den roligaste Stadsfesten jag har vart på än så länge iaf (y)

Btw fick även en sak bekräftad hahahahahaha Känns så bra hahaha

Nu saknar jag min lilla älskling. Ska bli skönt o få hem honom. Så att allt blir som vanligt :) Ikväll ska vi se på fotboll o äta korv med bröd :D

Livet leker

Puss på er alla älsklingar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0