Mmmm

mmm som i Mmmariikaaa :D

Äntligen är bebis hemma. Han har vart hos Matte sen i Tisdags eftermiddag :O

Åå va glad han blev när han såg mig när jag hämtade han från dagis ♥ MAMMAAA skrek han när han såg mig o sprang till mig o gav mig en bamsekram o puss. Jag höll nästan på att börja gråta av glädje :) Hela två dagar borta från mamma.. Jobbigt är det! Men som med allt annat är det en vanesak...

Nu ligger han o sussar gott i sin säng. Vi har hållt igång hela dagen på "stan" och handlat o grejat :) Jag förstår att han är slut min lilla älskling.

♥Du är så söt när du sover♥

 

När man inte har sett han på ett tag ser man hur mycket han har växt till sig. Han är en liten pojke nu min bebis :) Han är så medveten  och busig så man bara vill äta upp honom.

Barn är den finaste gåvan du kan få, av dom alla!

 

Börjar få lite panik.. min tv fungerar inte. Det är inge fel på tvn utan det är nått med sändningen.. Bilden kommer tillbaka ibland annars är det myrornas krig.... Åååå Jag vill uggla framför tvn ikväll juu.. Hoppas det löser sig snart!

Funderar på om jag ska lura hit nån stackare som kan hålla mig sällskap :P

Igår natt så var vi vaken rätt sent.. Det var så ljust ute så jag var tvungen till o ta kort.

Kolla va ljust det var kl 2 igår natt!

 

Ps tvn funkar igen!  (y)

Avslutar med detta citat

"Boken är öppen, men sidorna är tomma!"

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0