MeLoveYou

Svårt det kan vara.. Folk blir kära höger o vänster och "jag älskar dig" har alltid varit en mening som inte kommer ut så lätt från min mun. Men för vissa verkar det vara hur enkelt som helst och så snabbt som möjligt i ett förhållande.. Varför?? Du kan inte älska någon som du inte känner så bra och inte känt så länge. Kan inte ta det på allvar.. Älska är ett för starkt ord! Muppigt o oseriöst i mina ögon. Så killar take it eazzy :P

Men en person som jag säger "jag älskar dig" till VARJE dag är denna goa kille

Han skulle ge mig en puss♥

Helt kär i denna lilla

Idag lämnade vi av tjejerna vid bussen kl8 och där efter så började vi våran förmiddag med en 2 timmars nap. Sen har vi varit ute hela dagen. Ätit glass, ute o lekt, fikat hos Claes :) mm

Vi kom hem vid 18 o båda var helt slut.. Åt middag sen däckade Nikko..

Så nu njuter jag av min ensamtid i soffan o ska snart gå o lägga mig för att orka med våra äventyr för imorgon :D

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0