Grow up

Vissa behöver växa upp lite grann känner jag... Over n out!

Idag har jag haft en bra dag i solen med vänner. Jag har även fixat o donat här hemma.. Måste börja göra mig mera hemmastadd i lägenheten. Jag vill inte bo här men jag måste bo här pga Nikko..Stockholm är mitt hem mitt hjärta. Men jag kommer nog hem nångång i mitt liv :)
Sitter lixom fast. Inte så kul men sanningen.. :(

Tänk vad livet kan vända! Helt sjukt ju.. Men till det bättre, 100 % så småningom.
Det kanske inte är så bra för ett barn med separationer men det är en vanesak för alla. Man gör det bästa av situationen för barnens skull.

Många separerar hit o dit just nu överallt. Dom gör det så enkelt för sig. Bara o skita i allt o kör sitt eget race (y). Jadajada  Håll fast i den du är kär och kämpa för ER, oavsett bekymmer. Kärleken finns alltid där på något sätt. Om den engång funnits så hittar ni dit igen.. (menat till mina vänner)

Imorgon blir det lite äventyr som jag ser fram emot :)



C ya never wana be ya :P


Kommentarer
Postat av: martina

hmm om man har separerat o tror sen att man ska hitta tillbaka så hittar även vardagen tillbaka..och samma problem kommer igen..=) känner jag..och växa upp..? jag tänker iaf inte göra de..men de kanske inte va mig du syftade på..?

2010-06-03 @ 01:20:29
Postat av: Lie

me neither :P

2010-06-04 @ 16:40:00
URL: http://liesahlin.blogspot.com
Postat av: A

god kväll! (:

2010-06-04 @ 16:52:54
URL: http://annnaaah.blogg.se/
Postat av: Maackyy

håller med dig till 100!

2010-06-04 @ 17:03:14
URL: http://kandykupps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0