F golddiggers!

Haha suckers

Städat o plockat hela dagen typ.. Jag plockar upp o ställer iordning Nikkos leksaker.. Han plockar ner allt i samma takt :)

Nikko mår bra men fortfarande lite snorig. Han har vart i farten o vi har busat o lekt hela dagen.

Nikko har kommit på att han kan slänga ner saker från balkongen... Nästan varje kväll får jag gå en runda nedanför balkongen o plocka upp saker. Idag flög en av mina mobiler ner..  Tror att det blir Nikko förbud på balkongen framöver..... Han e så snabb! Han kan sitta o leka med någonting i godan ro o sen pang säger det bara o så är leksaken nere.... Skit unge! :D  Stackars grannen nedanför.. Vid ett tillfälle så låg han o solade i sin solstol.. Nikko slänger ner först ett gammalt ciggpaket.. Den hamnar på grannens mage.. Nån sekund efter flyger Nikkos leksaks kanna SOM TUR ÄR så hamnade den på gräsmattan... Man får ju skämmas! :)

Jag får sätta upp skyddsnät annars..

Nää nu ska jag plocka vidare.. Nu när Nikko sover så får jag ha det fint tills imorgonbitti iaf!

Horse



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0