Sådärja

Nu var helgen gjord och jag har haft en mycket trevlig helg på stadsfesten. Det var mycket folk och inte allt för jobbiga människor där.
Nikko fick va med under kvällarna och han tyckte nog om att titta på allt som hände runt omkring. Han trivdes med sin kåpa på små öronen. :) 

Jag är så lycklig över min lilla Nikko. Han är verkligen det finaste jag har! Jag har många fina runt mig men Nikko är den finaste! Jag älskar honom av hela mitt hjärta ♥ För alltid!

Den här veckan blir lite hektisk för mig.. Jag hänger ju inte med tiden som går så fort så jag blir tokig! 

Ska hinna fixa iordning här tills på Fredag då Martina, Mickaela, Diana, Adrian och Annika kommer hit! Det ska bli sååå roligt. Vi ska fira midsommar tillsammans. Mysigt! Som Martina stjärten sa.. Kanske äta en liten sillabit o så :)  Mycket trevligt!

Sen på Lördagen ska vi alla på Vickan och Daniels bröllop! Det lär ju bli mycket roligt det med. Häftigt att dom ska gifta sig.. dom blir lixom man o fru Frölund då! Hur coolt e inte det då??!  Ser fram emot detta!

Ja o sen blir det storstan! Bara o börja tvätta och packa :)

Onsdag ska jag ta bort stygnen på öronen! Nervöst.. Undra om det gör ont? 

Nu ska jag gå o lägga mig.. Klockan e snart 1.. Åååå tiden bara rinner iväg....!   Gonatt

Bilder på mina älsklingar!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0