Ojoj

Vad snabbt allt går nu.. Hinner inte med riktigt! 

Imorgon har Joakim skolavslutning och Mattes semester börjar snart.. Jag fattar inte att vi redan är där! Snart e det jul... 

Joakim på väg på disco.. med sin saurie slips :)


I helgen e det Kramfors Stadsfest.. En massa folk och band är ute och "hela" Kramfors är typ inhängnat. Roligt med folket!
http://www.kramforsstadsfest.com/

Ja och om en vecka kommer Martina, Mickis, Didi, Adrian och Annika hit för att gå på Viktorias och Daniels bröllop. Dom ska sova här. Det ska bli såå kul!  Asso om igen.. Fattar inte att vi redan är där! 

Efter det blir det Stockholm. Vilket ska bli roligt att få träffa alla igen. Synd bara att pappa inte är där.. Han bor ju i Finland nu! Tråkigt.. ♥


VET NI!! Jag ska KLIPPA MIIIG imorgon!!! Äntligen..  Asso jag skulle kunna torka mig med mitt hår.. Så långt har det blivit.. och det ska bli såååå skönt att bli av med det! me like..  Detta tack vare min älskling! 
Min älskling ringde och frågade mig vad jag skulle göra imorgon kl 16.. och jag sa inget spec.. Då sa han -Då ska du sitta hos frisören! ( Jag har tjatat att jag vill klippa mig i ca ett år nu... kan vara därför :D)
Det ser jag verkligen fram emot!! pusspusssss

Orkar inte skriva mer just nu.. ska gå o hänga tvätt! Den fungerar nu igen! Toppen.. Vårat hus höll på att drunkna i all smutstvätt..Men nu försöker jag komma igen lite. :)

Återkommer  ciaoo 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0