Long time

Sen jag bloggade!
Men det har vart nå knas med min webbuppläsare så jag kunde inte ladda ner bilder på bloggen så då blev det att jag inte bloggade heller. :)

Helgen har varit hur rolig som helst! Martina, Mickaela, Diana, Adrian och Annika har vart här o hälsat på! Fy va roligt vi hade.
Under lördagen så gjorde vi oss iordning inför Viktorias och Daniels bröllop..
4 brudar, 1 tonåring, 3 barn och en man här hemma som hyfsat smidigt gjorde oss iordning, duschade åt frukost lunch o allt som hör till.

Viktoria och Daniel är nu mer Herr o Fru Frölund! Dom var så fina! Bröllopet var roligt med trevligt sällskap och god mat. Mycket trevligt! Jag GLÖMDE KAMERAN.. Vilket gjorde mig tokig.. Ville fota brudparet själv ju. Men jag får sno foton sen från alla andra som knäppte kort. Det blev ganska tidig hemgång eftersom vi hade barn o så som bara blev tjurigare och tjurigare tröttare o tröttare... Så vi kom hem innan 22 någongång.

Tack för allt! 

Jag tog nått kort med mobilen.. 

Titta vad vackra! 


Min vackra cooling..





Yrhönorna här hemma innan hemgång.



Tack för en rolig helg flickor och pojkar! :) 

See u in Stöchhölm

Kommentarer
Postat av: martina

haha jag har oxå haft så j***a roligt..man skrattar alltid lika mycke..SEEEE UUU SOON!!! puss puss

2009-06-21 @ 19:11:26
Postat av: mickiis

Nikko är den sööötaste Nikkon som finns!!!!<3<3:)

2009-06-24 @ 10:40:07
URL: http://kickmicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0