Knas

Det är nå knas med min data så den fungerar bara ibland.. den håller på o kraschar! Ska skicka tillbaks den där jag köpt den så dom får kolla den.. Då kommer jag vara HELT utan ett tag.. Jag har ju Mattes men den har han med sig till jobbet på dagarna.. Liiite jobbigt! Vad göra?

Idag har jag o Nikko varit på babysång. Nikko var inte riktigt med på noterna.. han var jätte trött! Han sov inte så många timmar inatt. Jag höll på att bli tokig av trötthet då.
Men han kämpade sig igenom sångerna. Han tycker det är så kul! Efter så satt vi kvar ett tag som vi brukar för att leka lite men nu satt han bara och tittade på när dom andra barnen o bebbarna lekte. Han satt i min famn och var så mysig. Så fort han hamnade i bilbarnstolen så somna han som en stock! :) Mitt lilla hjärta ♥

Nikko fyllde 4 månader för några dagar sen! Det går föööör fooort.. Men han börjar bli så rolig.. Varje morgon så äter vi lite gröt och dricker lite vatten eller så lyxar vi till det med äppeldrycken från Semper. ÅÅå va han tycker det är gott! Det ser så roligt ut när jag börjar fixa gröten och tar fram allt på bordet.. Han blir helt till sig och spänner sig och skrattar o pratar.. Helt galen!! :D 

Första gången han fick "mat" (potatis) i munnen.. :)


Nää nu ska jag gå o ta en dusch o sen läsa min bok. 

Kram o gonatt folket

Mina tankar ikväll går till Zandra KRRRAAAAM

Kommentarer
Postat av: Dina

Vet du, jag har sagt det förr och jag säger det igen, han är lik från din sida, Niko alltså. Och här tycker jag han är lik din pappa fast i andra färger.

2009-06-12 @ 10:08:51
URL: http://www.dinasblogg.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0