Klart!

Så nu är plopparna borta från mina öron.. Dom plopparna som jag pratar om har uppkommit efter mina senaste hål jag tog i örona.. Det vart nått konstigt och det blev som en liten brosk kula på öronsnibben. Men nu är dom väck!

Men fyyy va snuskigt det var att operera VID ÖRAT.. Jag hörde hur dom skar upp och hur dom klippte runt med en minisax runt på snibben.. som att klippa i tjockt papper.. sen när dom sydde igen.. fyy vilket ljud!!  Höll på o svimma! Det va sååå läskigt! 
Andra örat va inte riktigt bedövat så när han börja skära.. DÅ skrek jag.. livrädd.. - AAAH JAG KÄNNER DET DÄÄR!!
Då fick jag mer bedövning där.. Tack för det! :P

Nu är dom borta! :)
Om två veckor ska jag ta bort stygnen! 
Ajaj va snibbarna svider..   

Nu ska jag lägga mig o slappa i soffan.. Nikko o Joakim har somnat och Matte e o fiskar. Passar på nu. 

kram på er

Kommentarer
Postat av: Mattias

hehe, att man kan vara så rädd... jadu :)

men nu är dom borta iaf :D Känns lite tomt här i huset.. nu kanske jag kan få tillbaka min ena kudde.. jag menar, nu när du inte har dom där polarna som bott på dina öron kvar... ;)

2009-06-03 @ 22:36:51
Postat av: Marika

haha fyy va taskigt! Älskar dig ändå :P

2009-06-03 @ 22:44:33
URL: http://mapal.blogg.se/
Postat av: Lie

hua va läskigt, hoppas d blir bra :) kramis

2009-06-05 @ 19:17:45
URL: http://liesahlin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0