Sol, sol och sol.

Idag har vi alla varit på Flogsta och solat o badat. Jag o Nikko låg mest på en filt och lekte. Han kissade ner min handduk ca 3 ggr och en liten spyfläck vart det oxå men han är lika söt ändå!  Han var så lycklig där han låg och surra o hade sig. Min lilla älskling! Världens sötaste bebis ♥

Senare mot kvällen så åkte vi med Åsa o Daniel ut till Konvaljeparken där det var apmycket folk, musik och fika. Jätte trevligt!

Träffade även min älskade Lillemor där. Saknar henne här uppe med mig.. Vi har så roligt när vi umgås!
Henne+ fam ska jag hälsa på i deras sommarstuga nån dag framöver. 

En till rolig sak.. Min syster kommer upp till mig på söndag! Mycket roligt. Saknar henne.. Nikko saknar nog henne med :)

Nu ska jag snart gå o lägga mig. Jag är rödbrun och het som fan.. Måste ta en kalldusch innan jag går o lägger mig! det hettar så.. hehe

Gonatt kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0