ÖVERRASKNINGPARTY

Äntligen kom den dagen jag har funderat och planerat för!

Min älskling fyller ju 30 år nu på måndag så jag tänkte överraska honom med middag och så med vänner helgen innan.

Så igår skjussade jag Joakim till sin mormor på dagen.. hämtade tårta som en fd arbetskompis Gudrun gjorde åt mig. SÅÅÅ TACKSAM! För den tårtan.. Pinochio tårta som den kallas är SÅÅ GOOOD! Tack Gudrun!♥

Sen handlade jag det sista och åkte hem för att göra mig iordning lite grann.

Till Matte sa jag att han skulle vara färdig påklädd runt 4-5.. Då ska vi ut o äta middag.
Sa inget annat.

Vid 16.30 började det droppas in. Jätte kul att nästan alla kunde komma. Tror att Matte blev lite överraskad att det kom så många.

Så vi väntade in alla och sen bar det av till Höga Kusten restaurangen.

Jätte trevligt och mycket god mat!

Bjuder på bilder.

Micke.F i solen och Höga Kusten bron bakom sig


Nygifta♥
 

Väntan på mat...


Så här glad blev Vickan över att ÄNTLIGEN få maaat :D


Kärlek


Micke.S - Herr Ober


Presentöppning


Lagom trötta. Kl. börjar närma sig 1-2 ..  Vi kämpar på med vårat spel! :)


Tack för en rolig kväll alla!

PS. JAG HAR DRUCKIT ALKOHOOOOL hehe :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0