Nattliga

Det blir alltid nattliga inlägg på bloggen. Det är nu jag ska sova egentligen! Men är man inte smartare så får man skylla sig själv om man är trött!

Men vet ni vad min lilla älskling gjorde förra natten! Han sov heeeela natten och morgon till 7!! Hoppas hoppas att det blir samma inatt.. :) Skönt för min lilla prins ♥

Sin egen spegelbild gillar han!

Här ligger han i sitt babygym och är helt inne i sin egen spegelbild. Mitt lilla hjärta :)

Asso jag är inte säker men jag tror att den är gjord för bebisar...?

Nikko är min finaste ägodel!! Älskar dig så min underbara!!  


Kan jag önska mig lite sol över Kramfors här?  E trött på regn nu.. Vill ha sol, pool, glass NUUU

Nu ska jag gå o sova.. Puss o gonatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

så søta bilder

2009-07-08 @ 23:51:39
URL: http://tuscha.blogg.se/
Postat av: Anonym

thanks*



ja men absolut. Ego bilder ær ju ett måste. haha :)

2009-07-09 @ 00:12:23
URL: http://tuscha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0