MYS

Jag har haft en trevlig dag och kväll med M o M. Vi började med att åka iväg till Sundsvall i morse för en tur på Ikea och lite shopping på Birsta. att det kan vara så kul o handla.. Ju mer man handlar ju mer vill man ha. Man nöjer sig lixom inte med EN eller två saker utan det blir alltid mer o mer o mer... Inte så kul för plånkan... :) Men men gjort e gjort!

Sen mot kvällen blev det mat (kina) och spel! JAG VANN! :P

En enkel men rolig/lugn kväll.)

Vi kom hem för en stund sen. Vart lite sent :P
Barnen sover och jag sitter självklart uppe.. Men ska faktiskt hoppa i säng snart. E helt slut i pallet!

Jag måste berätta att jag fick fin besök i fredags! Lillemor, Melinda och Teddan var förbi på en fika. Mycket trevligt. Vi ses typ en gång per år, vilket är jätte tråkigt! Önskar vi kunde ses liiite oftare än det! :)

                                              Nikko o Teddan hittade varann


Kärleken är så stor, obeskrivlig! Jag älskar min lilla Nikko såååå. Det är så mycket känslor.
Mitt lilla hjärta!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0