Hemma!

Nu är vi hemma igen efter en två veckors underbar resa i Stockholm. 

Som vanligt har vi bara hattat runt bland vänner o familj och "njutit" av hettan som var. Den här resan var välbehövd.. Hade så trevligt med alla. Saknade dock min pappa.. som bor i Finland idag. Lite tråkigt! Men vi har pratat via webcamen under kvällarna ibland. Vi ska träffas under sommaren någongång.:) 

Det var såå härligt att komma hem o få träffa min pälskling Bozo.. Som jag har saknat honom!! Han har haft det helt underbart med Sabina o Esa som oxå är SÅ UNDERBARA!! För evigt tacksam för att dom har haft Bozo under dessa veckor. Han kunde inte ha haft det bättre! TACK

Lägger upp bilder från Sthlm

Hemma hos Martina o Mickis i deras nya lya i Kungsängen! Mycket fint! Längtar tillbaka..♥

Bästa ♥


Min älskling.. Han har hunnit bli 5 månader under resan :)  Fattar inte hur fort det går. Han har utvecklats jätte mycket under dessa två veckor i Sthlm. Roligt!
Här sover han som en stock i ett becksvart rum.. han ser stor ut men....

Men han e typ lika stor som kudden hehe


Vi träffade även Maia o gänget ett par gånger under resan..
Här e järngänget! ♥ ps Tack Maia för alla saker!!

En söt bild på Nikko, Gudfar och kusin 

Planterade lite nya blommor på mammas grav. Saknar henne.. Det gör fortfarande ont i hjärtat av all saknad.. Önskar så att hon fick vara med oss.. Älskar dig mamma!  Det har snart gått 3 år.. 3 år utan min älskade mamma.. 

Skriver mer imorgon.. Gonatt 

Kommentarer
Postat av: viktoria

åååhhh lägenheten.. ja vill oxå se den!! måste måste åka snart! kram

2009-07-07 @ 06:44:29
URL: http://www.viktoriafrolund-blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0