GOD AND BAD NEWS

Börjar med dom dåliga..
Jag vet att jag aldrig har pratat om dom men jag försöker ignorera dom och försöker "glömma" bort att dom finns här hemma.. Har haft fobi för ormar men har iofs mindre fobi nu sen Matte köpte ormarna för 5 år sen. Inte min typ av djur..

Mattes ena orm Ziv har dött av okänd anledning idag. Den var speciell för oss båda fast jag inte gillar ormar. Hon är den enda ormen jag har hållt i (när hon var liten). Tråkigt! Nu har vi Den andra kvar.. Hoppas Den andre inte e allt för lessen..

Här e en bild när hon var ny hem kommen till oss 2004.  R.I.P Ziv


Dom goda nyheterna!  Nikko har suttit själv för första gången idag! Jätte kul. Han börjar bli stor min lilla prinsi ♥ 
Han är mitt allt. Han kan få mig att le i alla väder.
Att kärleken kan vara stor visste jag.. men att kärleken över sitt barn var så här stor visste jag inte!

Idag var jag o Nikko på mitt gamla jobb. Det var roligt o se dom alla. Nikko charmade nog dom flesta :)  Min glad skit! 
Saknar dom där borta. Angelica ska få bebbe om ca 5 veckor!!!  Förstår inte hur fort det gått.. Snart ploppar den ut :D Tror hon tycker det ska vara dags snart.. Det såg ut så iaf! hehe  ♥  Lycka till gumsi!

Kram o gonatt


Kommentarer
Postat av: Sabina

RIP SIV ...

Åh gud vad kul att lilla Nikko suttit upp själv för första gången! Häftigt !!! Då är du förstås stoltaste mamman på gatan ;-) Hälsa Bozo från Onny & oss <3 Puss och kraaam :-)

2009-07-10 @ 18:35:03
URL: http://misssabina.blogg.se/
Postat av: Dina

Vad var den tråkiga nyheten...?

2009-07-14 @ 22:58:44
URL: http://dinasblogg.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0