EN SNABBIS

Gör ett snabbt inlägg för att berätta att vi har det bra i denna hetta.. Herregu säger jag bara! Jag man ska ju inte klaga men nu får man F**N det! :D   Lite skönt är det om man sitter vid stranden och har vatten o svalka av sig i.. men annars .. puuh.. :)

Vi har som sagt haft det bra. Åkt runt o hälsa på nära o kära, legat vid stranden, shoppat m.m

Skriver mer när jag hittat min kamera..  Hoppas den ligger här hemma hos Mattes mamma!

Men har några kort..

Världens sötaste Eroz

Min älskade Liz och Nikko.


Mina ♥♥



Joakim och zimon hoppar


En mycket rolig dag och kväll! Med "dans" och god mat! :P



Fler kort kommer.. OM jag hittar kameran....  PUSS O KRAM






Kommentarer
Postat av: Sabina

Guud vad söt Eroz är !!! Älskar bulldoggar, dom måste vara bland dom sötaste varelser som finns :-) Hoppas ni har det bra hemma med Bozo och allt :-) tror Onny tyckte att det var rätt skönt att bli av med honom, han konkurrerade ju om oss och då sa divan/gammtanten ifrån haha ;-) Kramar

ps. fina bilder <3

2009-07-06 @ 23:11:00
URL: http://misssabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0