ÄNDRINGAR

Ändringar i schemat.. Syrran kommer inte imorgon :(  MEN hon kommer om ca 2 veckor istället och stannar även lite längre då! Längtar tills hon kommer. Hoppas att det är fint väder då så att man kan vara ute.

I veckan åker även bror + fam uppåt i landet.. Ska nog ta Nikko i hand och bege mig till dom nån dag om jag har råd.. Jag tycker om barnbidrag! Snart så snart.. :P

Idag har det annars varit en bra dag med mycket sol och fika.
Började imorse att hela familjen åkte hem till Majvor och fikade (Joakims förra assistent) Där fick vi kaka och kaffe, sen direkt efter så åkte vi till Joakims mormor för att lämna av honom där. Fastnade och fick fika där med fast mackor! Mycket gott! :)
Åkte hem en stund och vilade sen åkte Matte o fiska och jag åkte till Mary och FIKADE! :D Kaffe o bulle!
Mycket fika blir det! :)  Och trevligt har jag haft!

Nu är jag helt färdig och sitter o väntar på att Matte ska dyka upp.. Hoppas han kommer hem snart.. Saknar honom lite grann.. hehe
Pusspuss o Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0