Torka..

Eller egentligen har jag ingen bloggtorka om jag tänker efter.. Har massor att skriva om! Men jag tror att det är för mycket att skriva om o då vet jag inte vart jag ska börja o då blir det inget istället. Ibland fungerar jag konstigt! :)

I helgen var vi och familjen Svensson/Näslund tillsamman i Sundsvall o shoppade. Vi fick handlat lite julklappar o mat. Perfekt!
Hittade en jätte söt liten pulka med ryggstöd till Nikko. Pulkan var dessutom i min favvofärg! Turkos :D
Sen hittade vi lite andra julklappar men jag kan inte skriva vad vi hittade för saker ifall just dom personerna läser.. Jag har ingen aning vilka som läser min blogg! Förutom ni som kommenterar vilket jag tycker om :)

Det var en trevlig resa men ville handla ALLT.. men ekonomin tillät inte.

Jag träffade även Nina, Claes och Linda i fredags! Det var jätte mysigt o roligt. Nina bjöd på lunch! Det var äckligt.. Nääää hahaha (Måste kolla om Nina läser) Maten var perfekt! Jag är så tacksam över att inte behöva laga lunch själv :) Tack Nina för maten, pajen och godsakerna :)♥ Lilla claes har även fyllt ETT ÅR!! Herregu.. Känns som att det inte var så länge sen vi satt med våra magar och ojade oss hehe Vissa ojade mer än andra :P
Vi ses på fredag igen!

På fredag ska jag på julfest med gamla jobbet. Dom är så gulliga ♥  Det ska bli jätte kul att träffa alla igen!

Nu ska jag ska gå o lägga mig.. Nu har jag uppdaterat lite iaf!

Gonatt and love

Kommentarer
Postat av: Dina

Spännande! Redan nyfiken på vad jag ska få...;-)

2009-12-08 @ 10:15:06
URL: http://dinasblogg.bloggplatsen.se
Postat av: Marika

Hmm.. få se.. Dina.. Hmm.. ajaj hittar ingen klapp där det står Till Dina! har du verkligen varit snäll i år? :P

2009-12-08 @ 14:05:54
URL: http://mapal.blogg.se/
Postat av: Nina

Ha ha ha Va rolig du är ibland!! he he Ser fram emot julklapparna, inte hade du behövt köpa!!

2009-12-08 @ 21:23:21
Postat av: Marika

Nina: Rolig IBLAND??! Nina.. du har INTE varit snäll i år!! :P

2009-12-08 @ 23:14:00
URL: http://mapal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0