Snöbus

Idag har vi varit ute i snön. Det snöade lite väl mycket för att vara ute märkte jag.. men jag var ju tvungen att testa pulkan med Nikko :D

Bozo helt galen som varje vinter.. Rullar, dyker, springer och äter snön allt gärna på samma gång! Min bästa damphund♥

Var ju tvungen o ta kort på Nikkos första pulktur ever hehe Ja undra hur mycket bilder man har.. på första gången med allt, bara för att han är så söt, gullig, fin, tuff, arg, ledsen ja det finns lixom kort tillfällen i alla lägen för världens finaste bebis!!♥ OCH hund för den delen med!! hehe

Nää det är inte en överkörd ko.. Det är en glad rullandes Bozo i snön!! :D


Ta bollen då mammaaa.. bort med den där kameran...


Roligt med snööö!


Spännande o krypa i snön.. :D


  Min vackraste snöflinga! :D

Kommentarer
Postat av: Dina

Sötisen!

Han blir bara mer och mer lik dig! :-)

2009-12-17 @ 11:14:45
URL: http://dinasblogg.bloggplatsen.se
Postat av: Dina

Sötisen!

Han blir bara mer och mer lik dig! :-)

2009-12-17 @ 11:16:29
URL: http://dinasblogg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0