Snart..

Snart e det julafton! Det ska bli så mysigt. Jag längtar till den goda maten. Jag har sån tur som har en sån underbar kock här hemma! :) 
Jag måste bara få lite eld i baken och sätta igång med alla julsaker. Jag har varit jätte seg i helgen pga av förkylningen.. Men har fixat lite grann iaf med knäckbak, städ o tomtar. 

Idag har Nikko gjort stora framsteg! :D
Han har gått flera steg helt själv!! Min mini godzilla ♥ 


Såå häftigt! Min lilla älskling kan snart gå!!

Så här ledsen kan man se ut om man inte får plocka med jorden i blomkrukan och dra o bladen.. När vi sa ajaj så dök underläppen fram.. hemska föräldrar va! :P


Jag älskar den här bilden! Han ser såå söt ut! När han ser ut så här så måste jag försöka hålla bort mitt leende så att han inte ser det.. Jag vill bara ta upp honom o krama om honom o säga att det inte gjorde någonting att halva blomjorden ligger på golvet o i hans mun.. samtidigt som han har ett halvt blomblad i handen.. för 70:de gången:D 
Min lilla älskling du är min finaste och mest älskade ägodel jag har!! ♥

Nu måste jag gå o lägga mig gott folk! Hörs mer

Gonatt

Kommentarer
Postat av: Jessika

Jaaa han verkligen älskar snön. Äter den samt kommer springades i fullfart ner med huvudet i snön springer lite till och avslutar med några rullningar, upp igen och börjar om. =0)

2009-12-14 @ 18:31:08
URL: http://jeskar.blogg.se/
Postat av: mickis

Han har blivit såå stor:)

2009-12-17 @ 17:35:20
URL: http://kickmicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0