Morgon..


Morgondopp! Nikko sjuklingen tog ett morgondopp imorse. Han snorade så mycket igår så jag ville tvätta bort allt torkat snor i hans hår o så.. Eew :D Nää men han är lite små snorig idag med men verkar bättre än igår. Skönt för honom. Bara det att nu har jag också blivit sjuk! Har ont i halsen och små snorar jag med.. :( Det är såå typiskt! Jag skulle ju på julfest ikväll!!  Jag vill gå men frågan är om andra vill att jag ska gå hehe. Dom kanske inte vill bli sjuka. Jätte tråkigt är det iaf! När jag äntligen ska göra nått så blir jag sjuk :( 

Ringde o beklagade mig för Matte nyss o han sa att vi fick göra en jultallrik här hemma då istället :D ♥

Ikväll ska Joakim på disco o sen efter det ska han till sin mormor över helgen. Så vi blir NÄSTAN barnlediga i helgen :)  Inte för att vi ska göra nå speciellt.
Jag ska passa på o städa hans rum o försöka städa övervåningen innan han kommer hem OCH inför jul då e det huset fullt och det kan vara trevligare och ligga o sova där det är rent än att behöva sova bland de stora råttorna :P 

Jag tänkte hinna med o göra knäck o baka pepparkakor i helgen också. Pepparkakorna får bli på söndag när Joakim kommer hem. 

Känner att jag e lite deppig nu när jag inte kan gå på julfesten..:( mest för att jag såg fram emot att få träffa alla igen. Men det kommer kanske fler tillfällen där vi alla kan ses igen framöver!  

Nu ska jag vila lite innan Nikko pojken vaknar :)

Bilder på min buse från i morse




Måste bara visa bilder på min tröttmössa också.. Han höll på o stoja runt igår kväll. VÄGRADE att varva ner i min famn! Till slut efter lite lek med Bozo så satte han sig vid mitt ben och lutade sig mot benet.. Han höll på o böka lite med benet men sen vart det knäpptyst och lugnt. Han SOMNA! :D matte filmade en snutt och tog kort på stakarn som inte får sova i mammas famn utan måste somna på golvet lutandes mot hennes ben.. :D Ja som sagt han kan få en skratta min lilla älskling! ♥


Efter första blixten från kameran..


Nån sekund efter.. somna han om! :D


KÄRLEK

Kommentarer
Postat av: Nina

Tråkigt att du inte kunde komma på festen. Vi saknade dig! Kram och krya på dig!

2009-12-12 @ 22:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0