Helt ofattbart!

Jag tror inte jag har fattat det riktigt än..

Jag har haft en jätte mysig julafton. Med god mat och trevligt sällskap. Vi har haft roligt! :)

Det enda tråkiga var att Nikko fick feber på julafton :( Så han var låg o inte sitt glada lilla jag. Men han fick träffa tomten iaf! Han tittade mest med stora ögon och undrade vad det var för konstig gubbe som kom helt plötsligt :)
Våran tomte pratade även skånska....... ? hehe

Alla fick jätte fina, roliga och bra julklappar. En lyckad julafton!

Jag skulle även få min julklapp/30 års present.. åå va jag har väntat!! Vet att Matte hade fixat med nått eftersom han bad mig skriva på ett papper utan att jag fick se vad det var för papper. Han hade klippt ett hål på ett annat papper som låg över pappret jag skulle skriva på. Efter många om och men så skrev jag på utan att veta vad det var för papper. Det här gjorde jag för nån månad sen. Sen har det inte vart så mycket prat om det. Jag trodde att jag skrivit på något fånigt kontrakt att jag ska massera Matte resten av livet eller att jag skrivit på att jag lovar att jag ska åka slalom med honom.. Jag VILL INTE ÅKA SLALOM!! och det vet Matte om men han har skämtat om att vi ska göra det när jag fyller 30 :) MEN..
Igår så fick jag reda på vad det var!!
Jag fick först ett myggmedel.. Jag tänkte att det var ett skämt från Max.. Norrland o mygg ni vet :P, nästa var en solskydd 30.., tredje var en handduk, fjärde alla våra pass!! (pappret jag skrivit under var för Nikkos pass) sen fick jag ett kuvert med en bekräftelse på en tåg resa från Kramfors till Stockholm.. Fick ett andra kuvert.. MED EN RESA TILL THAILAND 2 VECKOR!!!!!!!!!!!!!!!! Fattar ni!!!!??? Det gör inte jag! :D HELT SJUUUUKT!! Värsta överaskningen!! Matte har verkligen gjort det bra♥ Helt underbart!
Vi åker i början av Mars och det är ju snart!
Första veckan ska vi vara i Phuket, andra veckan ska vi resa runt lite på Phi Phi öarna... Såå häftigt!! Jag har inte smällt det här.. TACK MIN ÄLSKLING FÖR VÄRLDENS BÄSTA PRESENT!

Jag skriver mer sen när jag har mer tid. Lägger upp fler bilder sen med! Nu ska det spelas spel! :)






Kommentarer
Postat av: Dina

Och nu, God fortsättning till er!

2009-12-25 @ 22:48:55
URL: http://dinasblogg.bloggplatsen.se
Postat av: Sabina

UNDERBART!! Det visste jag redan om att du skulle få haha =) Matte hade berättat för Esa som berättade för mig ;) KRAMAR hör av mig när vi kommer hem!!

2009-12-26 @ 07:41:48
Postat av: Lie

wow vilken present!! god fortsättning, kramis

2009-12-29 @ 13:06:36
URL: http://liesahlin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0