Shooo!

Idag har det varit en mycket trevlig dag.
Mary ringde imorse och frågade om jag var redo för sundsvall o lite shopping... ALLTID REDO! Y :D

Så vi åkte en sväng o shoppade lite.. det vart inte så mycket men jag ville mer bara titta på babysaker så jag vet vad som finns.
Ååå det finns så mycket jag vill haaa! Man blir tokig när man går runt o tittar på allt det gulliga o roliga som finns.. Har så mycket o inhandla senare! :) 

Det jag handlade var lite underkläder.. tält... mascara, vitaminer, Sen fick vi en pampersbox gratis på Barnenshus, alltid roligt med gratis saker! I den fanns det en napp, haklapp, blöjor m.m sen handlade Matte som också pallrade sig ner till Svall med hans gäng lite senare småsaker från bla MediaMarkt. Sen inhandlade han en söt mössa till baby.  Kul!



Inne i vecka 25

Kommentarer
Postat av: Caaaamilla

så söt mage min korv!

2008-10-29 @ 23:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0