Tisdag

Gomorron! Idag e jag ledig.. Jätte skönt!

Ska snart ge mig iväg o gå en prommis med bozo. Ska gå upp till Matte på jobbet o ta en kaffe.
Måste bara vakna först.. : )

Igår va de utvecklingssamtal för Joakim o de va bara positivt från lärarna. Kul! Han har vuxit så mycket på sista tiden bara.. Han e inte så liten längre.. : ) Det går så fort med allt! Man märker det på ett annat sätt nu när han har bott hos oss en längre tid. Kul!

Close up!
med den coola
mössan! :D
mmmm..


Nää nu ska jag fortsätta morgonen med lite havregrynsgröt! Ciao

Såå nu e dagen gjord framför 360n... hehe I timmes promenad och lek med bozo vart de istället för kaffe med älsklingen : )

Nu ska jag fixa middagen bara.. kyckling ris o curry! mumma... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0