Vecka 17+3

Jag kan inte fatta vad tiden går!
Bebisen bara växer o växer. Nu är den ca 17cm lång och väger ca 170g... Jag tycker det är skiiit stort om man jämnför med för några veckor sen.. Dubbelt upp! Helt otroligt!

Om ca 2 veckor ska jag få titta på bebben igen! Jag bara längtar.. Nu ser den ju ut som en människa iaf :D Ingen liten alien längre.

Nu e de inte långt kvar för babyboomen.. först ut är maia och jussi med sina tvillingpojkar som kommer i sep.
Sen i november brakar det loss.. Mary, Amira, Nina, Carina, Finns säkert någon mer.. skriver på listan sen isof! :)
Kathleen e oxå en men hon får i februari som jag! Roligt!

Jätte kul att det är kompisar som får ungefär samtidigt då e ju vi mammalediga samtidigt! Perfekt!

Ser fram emot att bli mamma.. OCH få handla alla roliga saker som hör till babyn!
Om det är någon som har fräscha saker att sälja/ge bort till baby så skriv eller ring ni som känner mig!

Hoppas ni har en bra dag! Själv ska man jobba 12-22.30 idag........................   PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0