OK NU KOMMER DET!!

JAG E GRAVID!! ELLER VI E GRAVIDA!!

Nu har det kommit ut till cybervärlden oxå!! Helt sjukt lång väntan.. har ju velat SKRIKA ut det till hela världen från dag 1.. :D Dom flesta i min närhet vet det redan.. Hur ska man kunna vara tyst om en sådan sak?? Man e ju världens lyckligaste under den här tiden. Det vill man ju dela med sig till sina nära o kära!

Nu e jag i v13 snart och jag och bebben mår bra! Så skönt att dessa 12 veckor e över...
Det har varit både härligt och jobbigt den första tiden.. Har mått dåligt ibland, äcklad av saker, TRÖTT!, humöret har verkligen gått upp o ner. Men nu börjar de lugna ner sig lite grann iaf : ) Får små lyckorus ibland.

Jag e så lycklig att det äntligen har hänt! Det är ju en sån sjuk grej! Att det växer ett liv I MIG som kommer från min älskling.. helt sjukt! Nu ska jag bli mamma på riktigt.. Kan inte fatta det riktigt.. Jag blir så glad!

Vi har fått titta på våran lilla alien tre gånger redan!

Första gången var den en liten ärta.. då sa läkaren att han inte kunde säga vad den där ärtan var för något... hehe
Andra gången var vecka 8. Då var den som en konstig böna? ;) Men vi fick se på lillhjärtat som dunkade på för fulla muggar.
Tredje gången var i v.11+1 och då såg man att det låg en liten alien där! ca 5cm stor. Skit häftigt.. man fattar inte att den lilla saken e i mig.. och den kommer att växa! :D

Här är bebben 11+1 gammal.      Man ser huvud kropp armar och ben. Framifrån. :)



Hoppas bara att allt går som det ska. Det finns ju en viss oro fortfarande.. men den kommer nog att vara där lite då o då.

Men nu har jag ÄNTLIGEN skrivit ut det! E så lycklig.. :) ♥

Tack min älskling för att du står ut med mina måilla attacker när du lagat god mat osv och min trötthet.. :) Älskar dig! Du e bäst! ♥

Kommentarer
Postat av: Lie

grattis igen!! kraaam

2008-08-06 @ 15:11:00
URL: http://liesahlin.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Tjohooo äntligen har du fått berätta, jag vet hur det känns!! Visst är det underbart!! Grattis till er båda, kram kram

2008-08-06 @ 15:48:09
Postat av: marika

Tack! ja de e helt underbart!

2008-08-07 @ 10:46:02
Postat av: Katja

Äntligen skrev du de...blev ju orolig ett tag... Stort grattis till er båda. Kram

2008-08-07 @ 21:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0